Dec 28, 2008

露营主题纪念PC Go camping on PC



我平时很少逛街,虽然不是露营的狂热迷,却着实很喜欢露营。刚开始是跟着户外的队伍去露营,慢慢的,为了满足散漫随性的脾气,期待第二天睡到自然醒的感觉,我和东东就自个背包去露营了。频率不是很高,路上总会遇到各种驴友,同样不感到寂寞。
I love going camping more than going shoping.We followed the team of outdoor at first.Step by step we go camping by ourselves.Because we like be unbending and relax and we always wait for a natural wake the next morning. though we two guys go camping we never feel lonely for we'll meet all kinds of outdoor lovers.

2008年10月我们出去的那次露营很特别,我们享受了完美的营地和最谐意的时光,我甚至在营地水边做瑜伽热身操呢……我怕冷,所以只有等带暖和的露营好日子来临咯(*^__^*)...
It's a special camping on October 2008.We enjoyed a wonderful time and I even played Yoga beside the river...Let's waiting for warm days going camping!

我以胶卷盒人来手绘纪念那一次特别的露营。
I painted the film characters to remember that expression on camping.



印象最深的还是在水边做瑜伽了
Played Yoga


我们的完美营地
The perfect campment


奢侈的火龙果
Luxurious dragon fruit


美妙的野餐
Picnic


翻山越岭
Tramp over hill and dale


两个人也篝火,烤土豆芋头(糊了,哈哈)
Needfire (don't foget flameout before sleep)


我的爱鞋
My lovest shoose

No comments: